Saturday, August 11, 2012

lelaki Hensem

Assalamualaikum wbt dan selamat petang. perghh tengok entri bunyik cam gempak semacam je. eheh. mana ada. aku nak tambah pahala la,nak puji ciptaan Allah banyak banyak ni. Eheh. lelaki hensem. puji la tuu kan?
Well,hensem itu subjektif sebenarnya. ada pndapat yang kate kalau hidung mancung tu mesti hensem  kan? tapi ada gak yang kate hidung kembang tu hensem . Oh yeke? aku pon tak tahu sape yang kate tu. keh3

And ade yang kate lelaki tinggi tu hensem.  tapi ade jugak pendapat mengatakan lelaki pendek lagi hensem sbb nampak cute. Ohh betulke? Betul la tu kot. tapi bagi aku lelaki hensem mestila tinggi kan. hehehe and ade jugak yg suka lelaki yang takde bulu. i mean,yg muka bersih dari sebarang bulu. tapi bagi aku, lelaki hensem mestilah at least ade janggut sejemput! kalau takde pape tu nampak cam jambu la pulak.hehe and aku tak minat yang cerah sangat,yelah,nanti tak sepadan dgn aku yang tak berape nak cerah ni.hehe
well tak kisah la macam mana pon fizikal seseorang itu,tapi yang penting,semua ciptaan Allah tu indah belaka.. :D

Topik sekarang ialah lelaki hensem. lelaki hensem didefinisikan sebagai lelaki yang tak pernah tinggal solat wajib,berpuasa penuh di bulan ramadhan,berlumba lumba mengejar pahala Allah,berjihad di jalan Allah,penyabar ,sopan,lembut (bukan lelaki lembut tapi die sntiase lembut dgn istri die) , bukan seorang pemarah dan yang penting Bertaqwa yakni melakukan segala suruhan Allah SWT dan meninggalkan segala laranganNya. Well,ni pendapat aku lah. Korang camne? eheh semua lelaki soleh tu hensem,tapi tak semue lelaki hensem tu soleh. Ohh pandainya aku berkata kata..ha..ha..ha.. and lelaki yg bertegas berkenaan akhirat dan berlmbut berkenaan dunia dengan isteri die pon dikira hensem bagi aku..hihihi

Ohh sekarang aku sangat lah berminat dengan lelaki berkaca mata yang mempunyai janggut sejemput serta memakai kopiah. nampak sangat sweet lah.hehehe. Jujur, aku sangat suka tgok laki pakai kopiah. Memang jantung terus jadi dup dap dup dap. Semenjak bulan puase ni,tiap kali aku pergi masjid memang ade je yang berjaya buat aku cuak semacam sebab berdebar. ade jeee yang sweet2 tu sebab rate2 lelaki yg aku jumpe semuanya ade janggut and pakai kopiah. Subahanallah,indah ciptaan Mu Tuhan :')

nak tgok contoh lelaki hensem? Hehe silakan! makhluk Allah ini sungguh hensem pd pandangan aku. errr hehehee

Ashraf Muslim

Sangat hensem,berkaca mata,mempunyai rambut hitam yang lurus lagi lebat.yeah,cuma takde janggut je. huahe. aku pilih dia bukan sebab wajah semata mata,tapi sebab die salah sorang artis yg kesolehannya semakin terserlah. Alhamdulillah :)

Harry Potter

Juga berkaca mata dan mempunyai rambut hitam lurus yang lebat! tapi sayang ,tak soleh..hukhuk hahahaha

Okeylah, i think i nak out dulu. tamat sahaja entri lelaki hensemm ini . Salam Alaykum! 






No comments:

Post a Comment