Wednesday, May 4, 2011

SAKIT HATI T_T

hai semua :) tajuk entri ni mcmni cozz mmg saye sakit hati pun . ggrrrr tapi bukan sakit hati dgn org terdekat,tapi org yang jaoh.
bunyi mcm Bodoh tapi yes,saya sakit hati dgn Drama bersiri Filipina,Marimar .

 cerita ni sy akui,sedap gilak . auww auww tapi sakit hati la weh .
mula2 tu sy x lyn lah cite ni. tapi kalau dah bosan tu lyn jugaklah. sampai skrg,dh addicted kot dgnn cite ni sbb jalan cerita nye menarik,logik dan yg pnting tak bodoh mcm cite INDON .

ceritanya mcm ni..marimar ni dah lama marahkan suami dia, Sergio tuh.. dia nk bls dendam k . (sori mls cerita full)
lepastu tadi marimar hampir2 je nak khwin dgn Rodolfo San Yanez ,tapi x jd sbb marimar lari..ye lah dia sgt3 cintakan sergio ,jadi die x nak tipu diri sendiri sebab dia nak khwin dgn rodolfo pun sbb nak bls dendam kat sergio yang dh byk buat salah kat dia..
lepastu marimar dh bersedia nak maafkan sergio ni..tadi marimar punn pergila rumah sergio.. sbb dh bersedia nak maafkan sergio ni..tuptup bila smpai umah sergio..die ternampak sergio duk bermadu asmara,i men kiss dengann kwn baik si marimar tu sendri yg aku tak nak tau sape nama dia. kesian gilak kat marimar. bodohnya sergio ! menyampah habis lah tadi . benci gile aku kt kwn marimar tuh . stupid !! dah la mse tgk td aku feeling gilak sampai menangis !! sedih !!
tak sabar nak tgk esok mcmne..yang pasti aku benci kawan marimar orh. bodo . ggrrr !!
marimar ! i`ll support u. hahahh
marimar and sergio :)


natural beauty ! :)

No comments:

Post a Comment