Monday, December 6, 2010

letih . lenguh . lesu .:)

helohelohello!!


harini letih gilakkot . whoaa tak sangkaa aku rajin camnieh! hehe,cheawaah! mum aku baru balik dari kl semalam semalam.tapi esok,7 HB.dia balik kl semulaa dan balik sini semula around 24 dec ! :) tak lame mane pon kan x jumpe!
okay , mase dia smpai tganu haritu,dia ade ckp *Mina tolong ibu buat assignment ibu boleh dok? senang jea*
okay aku trime jela takkan nak tolak aan ,dala permintaan mak sendri. okay esok tu aku pun mula la buat. nak tau kene buatpe? aku kena gunting tampal gunting tampal dalam hampir beratus helai jugak kot kertas. letih gila tangan! jari cam nak penyek. HAHAHA . mcm2 style aku gunting tampal. lenguh satu badan,ahahaha pdhn gne jari jep . hehe gila gowh. 
pastu tadi ibu aku tanye, *mina nak ape? ibu boleh bagi*
hahahaha aku tak sangke dapat upah! ahahahahaha baru ingat nak buat dengan ikhlas :D
aku senyap jer,x cakap pape pom.tapi esok,sebelum ibu balik kl,aku nak jugak tuntut upah tu,ahaha jhat2..tapi bukan seberapa pun,nak minatak 20 Hinggit jea :)
heee..
sekarang ni lak kda kul 3 pagi, tapi aku stay x tdo ag sebab nak teman ibu ku kene buat keje ssrang kat ruang tamu ni,kecian lak kan.hehe sambil tu on9 fb chat2 dengan azwin .huhu thanks alot kat awin sebab sudi teman mina pda jam 3 pagi ni..hehe

byer! anyohasseyo ! :)

1 comment: