Wednesday, August 17, 2011

fresh

aku text dengan entri ni dengan perasaan yang baharu. ya, aku mahu berubah menjadi pelajar yang betul-2 pelajar lah. aku mahu 8A PMR,KAU FAHAM TAK ? 8A tu untuk diri aku sendri jugak,bukan untuk orang lain. untuk keluarga aku. untuk cikgu-2 aku. aku tak harap sangat hadiah atau apa apa je dari orang. aku nak 8A. tu je pun cukup.  :'>


Aku tk boleh janji bila aku akan berhanti menyepikan diri dalam dunia Blog ni, tapi aku akan berusaha untuk menyepikan diri lah. jadi, jangan rindu aku k? aku pergi sekejap je, cuma 4 minggu je. jadi korang tolong doakan yang terbaik untuk aku k? jangan doa untuk aku je.. diakan jugak untuk kawan-2 aku, especially to SGI, aku harap sangat kami semua dapat 8A tu,aku harap kami semua berjaya dalam pelajaran, sebab aku tk sanggup tengok kalau ada yang tertindas, aku sayang gila geng-2 aku.  dalam doa aku, selalu ada perkataan Kawan. doa aku untuk kawan-kawan aku jugak. Aku nak kami sama sama menangis sebab gembira pada hari ambil result tu nanti. aku nak kami semua bahagia haritu !


Ya Allah.. tolonglah makbulkan doa hamba..
Semoga hamba dan semua kenalan hamba, memperoleh 8A dalam PMR, Ya Allah!
Hamba pohon,makbulkanlah..
Jika sudah tertulis kegagalan buat Hamba sendiri, ku pohon ubahkanlah kegagalan itu menjadi kejayaan sementara waktu itu masih ada.. 
AMIN AMIN AMIN Ya Rabbal Alamin.. :')


Amin kan untuk aku k? kepada blogwalkers yang tengah walk kat blog aku ni.. doakan untuk aku k? aku tahu aku tkdela penting sangat bagi kau kan? tapi please.. doa seseorang untuk aku tu sangat bermakna bagi aku.. dan jangan lupa doakan untuk kawan-2 aku jugak k?  sebut je S.G.I dalam doa tuu.hihi.
sekarang aku otw nak buat jadual study dulu..lepas tu InsyaAllah aku akan ikutlah. semua jadual yang aku buat selama ni terbengkalai gituu je.haha langsung tak ikut. buang dlm tong sampah ada la. bodoh kan aku? T.T

tapi tkpelah. yang ni aku nak ikut betul2. tinggal sebulan je lagi nak pmr ! dan aku sayang diri aku! aku tknak gagal ! aku mesti capai 8A tuh ! Please.  aku nak freshkan balik diri aku. nak fresh sangat,smpai edit background gambar fresh habis! sejuk je nampak kan?

p/s: weh aku minat Wondergirls  dah skrg weh ! Sohee comeyy! heeee Sunye pun cantik, lagu wondergirls lah yang kau tengah hayati sekarang ni !

okay,salam (:

wish me luck for pmr okay?



6 comments:

  1. himnae? amende tuu. thanks :'D

    ReplyDelete
  2. ahaha! doh kate minat korea?
    himnasaeyo! ye dop?
    ambe dop au, patut deme tau agi..
    ohoho!

    ReplyDelete
  3. doh nak kate beno? ye kot saloh kbo..mne tahuu :P

    ReplyDelete
  4. betul doh aa tu..
    himnae! = berusahalah!
    mane ad saloh kabo doh..:)

    ReplyDelete
  5. bukan hwaiting ke berusaha.... hihi

    ReplyDelete